Thursday, February 28, 2008

dan SURAM


skrg br je abih tgk cite cj7.ramai btul makhluk d sekeliling aku menabur jaminan manis gtaw cite ni best.tapi kechiwa sunggoh sbb bg aku cite sgt slow,xbest,hambar dan kurang ajinamoto.skrg da pun kul 1.30 pgi waktu nepal.esok keje..msti ujan lg.sejak band hujan ni da jd femes, sll je hujan turun ngan lebat area pj ni.agak xbest memandangkan kereta aku xde atap dan kekurangan 2 tayar daripada normal kejadian kereta..so aku harap lepas ni ada band nama 'payung pasar malam ' ditubuhkan...sbb payung pasar mlm besa sket.xpun diharapkan ada band nama 'hujan xkan turun lagi di kala ko nak g keje' akan di establishkan...mohon sokongan anda!!

1 comment:

Anonymous said...

alahai kwn ku sorang ni..aku igt kete sport xberbumbung mana la ko mention td. aku dh terbyng kete mcm dlm citer mexico. rupanye..ko masih menggunakan motor kesayangan yg pernah ku bonceng dgn mu suatu ketika dulu? bli la kete wei!! kancil cukup ar. kurang2 xde ar ko basah.